AllaboutMalec

微博:AllaboutMalec

今天为大家带来由YTB博主Onceuponavideo制作的I get to love you,一起欣赏吧~~

One I look at you

我只看你一眼

my whole life falls in line

我的人生沦陷

I prayed for you

我为你虔诚祈祷

before I called you mine

在你呼唤我之前

I can't believe it's true,sometimes

我有时无法相信

I can't believe it's true

我对此深深怀疑

I get to love you

我爱上了你

it's the best thing that I'll ever do

这是我平生最美的事

I get to love you

我爱上了你

it's a promise I'm making to you

这是我对你的承诺

Whatever may come

无论什么到来

your heart I will choose

我将选择的你

Foever I'm yours

我永远为你而生

Foreve I do

我永远爱你

I get to love you

我爱上了你

I get to love you

我爱上了你

The way you love

你爱我的方式

it changes who I am

改变了我

I am undone

我心烦乱

And I thank god once again

我感谢上苍

I can't believe it's true,sometimes

我有时无法相信

I can't believe it's true

我对此深深怀疑

I get to love you

我爱上了你

it's the best thing that I'll ever do

这是我平生最美的事

I get to love you

我爱上了你

it's a promise I'm making to you

这是我对你的承诺

Whatever may come

无论什么到来

your heart I will choose

我将选择的你

Forever I'm yours

我永远为你而生

forever I do

我永远爱你

I get to love you

我爱上了你

I get to love you

我爱上了你

I get to love you

我爱上了你

I get to love you

我爱上了你

They say love it's a journey

他们说爱是一场旅行

I promise that I 'll never leave

我发誓我将和你永不分离

When it's too heavy to carry

当这过于沉重

remember this moment with me

记住和我同行的时刻

I get to love you

我爱上了你

I get to love you

我爱上了你

I get to love you

我爱上了你

评论(4)

热度(36)

  1. 共2人收藏了此视频
只展示最近三个月数据